Kizlar 25+5 hamileyim ve 3 gün önce bire arkadaşıma gitmiştim . O gün biraz halsiz olduğunu söylemişti ama birşeyi yoktu sonra dün test verdirttip pozitif çıkmış bende Kasım ayında en son korona geçirdim . Pencereler falan açıktı öksürme falan olmadı hiç çok korkuyorum ama ateşimi kontrol ediyorum sürekli olsam ne kadar sürede belirir ? Ayrıca neler önerirsiniz ? Hamile iken ne kullanabilirim .. kan habi , balık yağı kullanıyorum ayrıca sarımsaklı yoğurt , keçi boynuzu tuketicegim başka ne yapayım