annesinin_beybisi Likapaa ben hamile değilim ama 4 senedir bekliyoruz bu bebeği eğer olursa eşim zeynep istiyor belki çok bekledik diye onu kırmayabilirim ☺
Likapaa annesinin_beybisi Zeynep çok güzel isim ☺️ Benim etrafımda bi sürü Zeynep var olmasa direkt koyardım ☺️
annesinin_beybisi Likapaa eşimin sülalesinde köyünde falan bir sürü zeynep var bana kalsa ben koymazdım bu sebepten ama uzun zaman bekledigimiz için heves etti diye koyarım herhalde😊
Babymy Likapaa benim kızımın ismi Mine Buğlem 🌸 olcak inşallah cinsiyet değişmezse 🥰 Mine annemin adı Buğlem i eşim seçti
hunilianne Ayseesr ben de kızıma Ayşe Hüma koydum ama çevremizdekiler Hüma ismini biraz zor söylüyor haberiniz olsun 😁 ben en başından beri Feyza ismini çok istedim ama kimse beğenmedi vazgeçtim ama içimde bi ukte kalmadı diyemem🥺 bunu da size niye anlattım bilmiyorum😁