umudunannesiii bizde 34+3 olduk aynı durumdayız geceleri asla uyumuyor 🥴 sağa dönsem sağdan vuruyor sola dönsem soldan vuruyor minik oğlum 🥰biraz söylenir gibi oluyorum sonra pişman oluyorum 1 saat hareket etmezse de ben uyandırıyorum. Eşim de bu çocuk sana bir türlü yaranamıyor diyor 😂hareket etse uyu oğlum diyorsun etmezse uyan oğlum diyorsun 😂😂😂