Haticenur31 Doğum yapan kızçelerim veya deneyimli anneler. 28 haftalık hamileyim ilk bebeğim nedenini bilmiyorum ama doğum korkum başladı aklımdan çıkmıyor sizce benim bu konuyu büyüttügüm kadar var mı yoksa abartıyor muyum😒 Şimdiden teşekkürler🌸
Linam6868 Haticenur31 Korkulacak kadar var ama sonunda bebeğinizi kucağınıza aldığınız zaman gecip gidiyor herşey Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucginiza almayi nasıp etsin insaAllah ama siz korkutmak istemem herkesin acı başkadır şimdiden sters yapamayin daha var dogumunuza tadını çıkartın hamileliğiniz sonradan insan özlüyor hamileliğini ❣️Rabbim hayırlı kolay doğumlar nasip etsin insaAllah bir avazda kurtulursunuz insaAllah💜
Masal53 Haticenur31 benimde stresim vardı nasıl yapcam nasıl etcem diye ama ben hiç korkmadan doğum yaptım bi ebeler yanımda yoktu yanlış bişey yaparımda çocuğa bişey olur diye korktum devlet hastanesi olmasına rağmen 2 3 ebe yanımda durdu saolsunlar onlar yanımdayken çokda rahat davrandım ❤️❤️❤️
PelinK Haticenur31 Allah o acıyı unutturuyor canım şöyle düşün hep kötü bişey olsaydı insanlar ikinciyi yapmazdı benim şu an iki tane bebem var insan tabi ki korkuyor ama sonu çok güzel bi kaç güne geçiyor bütün acıların
GKP22 Haticenur31 hiç büyütmeyin herkesin ağrı eşiği farklıdır doğum sancısını etrafımdakiler öyle bi anlattı ki canından can kopuyor duramıyorsun çok şiddetli oluyor vs diyerek düzenli sancım olmasına rağmen bu doğum sancısı olamaz diyerek hastaneye gittim hastaneye gittiğimde 3 dakikada bir sancım vardı ve 3 saat sonra doğum yaptım
goktugun_annesiii Valla canım ben 17+3 üm korkum hamile kaldığımdan beri devam ediyor yaklaştıkca çoğalıyor 🤦🏻♀️ rabbim kolay doğumlar nasip etsin hepimize inşallah
Haticenur31 Masal53 Allah hayırlı doktorlar hayırlı ebeler çıkarsın inşallah karşımıza gerçekten iş onlarda bitiyor devlette yapıcam bende onunda stresi oluyor illaki nasıl olur diye
Haticenur31 PelinK inşallah canım insan ister istemez sıkıntı yapıyor ama böyle duyunca bir nebze rahatlıyorum 😊