Melisogul medicalpark Karadeniz Hastanesi Nebahat Nuhoğlu’na gidiyordum bende 34gün önce doğum yaptım çok memnunum bir daha doğurursam gene Nebahat hoca doğurtsun isterim. Sadece doktor değil ekibide çok iyi. Asistanından tut ebesine hemşiresine sağlık çalışanına kadar. Çok ilgiliydiler.