Bebeğim 1.5 aylık oldu başından beri sütüm gelmedi çok az yetmiyor bebeğime bende sık sık pompayla sagmaya çalışıyorum. Mamadan önce emziriyorum sonra mama veriyorum ama çok iştahlı 120 ml içiyor ve su 3 gündür uyumuyor uykuya dalmiyor gündüzleri acaba 120 de yetmiyor mu ? 1.5 aylık bebek ne kadar mama içer 3 saatte acikıyor tekrar normal mi ? Siz ne kdr veriyorsunuz ?