Radiya valla bende 22 haftalık hamileyim. Benim eşimde saat 8 de işten geliyor sonra spora gidiyor gece 11.30 dan önce gelmiyor. Bende çok sıkılıyorum benle ilgilensin istiyorum ama maalesef yapmıyor. Kavga edip küsüyorum ama hiç bi işe yaramadı ben çocuğumu düşünüyorum Canımı sıkıp ona zarar vermekten korkuyorum onun hatrına sabır taşına döndüm. Ne diyeyim Allah ıslah etsin, inşallah biz acı çektikçe onlarda çeker.