Gecmis olsun stresini, korkunu çok iyi anlıyorum, bende tam 22 hafta reglden daha yoğun kanama ile günlerce iğne, ilaç kullandım, özel ihtiyaçlarıma dahi mecbur kalmadıkça kalkamadım, sürekli serum yediğim günler de oldu, kanama yoğunluğu ile lohusa pedleri ile gezdiğim haftalar da oldu, şükürler olsun bebeğim büyüdükçe kanama alanı küçüldü ve zamanla kayboldu, kanama da olmuyor artık, şu an 29 dayım, hasretle bekliyorum. Yapman gereken doktorunu dinlemek, zor da olsa stres yapmamak, sadece dinlenmek, ilaçlarını ihmal etmemek 👍 Allah büyük elbet bizde sağlıkla kavuşacağız yavrularımıza, kalbini ferah tut 🌸🤲