merve3334 hayır canım acıtmadı, kesi yerim zaten o kadar küçüktü ki, bebek ordan nasıl çıkarıldı anlamıyorum. Şuan belli belirsiz dikiş yerim. Ben alttan giyilenlerden almadım ama, belden sarılan aldım. Alttan giyilenler dikişleri zorluyo diye duymuştum. 9 sene öncesinden bahsediyorum bu arada😊 şimdi 2.gebeliğim, korsemi yine hemen takacağım inşallah, ben çok faydasını gördüm.