36 haftadayım kızlar sanahtan beri karnımda ağrı var adet ağrısı gibi ama genelde yatıp dinlenince hep geçerdi ağrılarım zaten doktorum da geçmeyen ağrıdan kork dedi hep. Şimdi bu büyüme ağrısı gibi bir şey midir yoksa sancı mıdır çok endişelendim şu an bu arada normalde böyle bi durumda hemen giderdim ama yarın kontrolüm var randevulu gidicem o yüzden bugün gitmek istemedim. Var mı bu haftalarda büyüme ağrısı çeken veya bu tarz bi ağrıyla doğuma gittim diyen 🙋🏻♀️