Anesliina bende bu gun gittim erkege benzetdim ben cikinti vardi 12+1 im kiz istedim hep bir oglusum var ama nedense bu hamilelikde de birinci hamilelikdeki gibiyim aşerdiyim şeyler bile ayni ama dr demedi erkkek diye burada 5 ayda soyleniyor vinsiyyeti sizlerde cikindi varkən sonradan kiza donusen oldumu kizlar