Ankara Şehir hastahanesınde gıdıyorum gecen hafta doktor persembe gunu gel dedı ama 1 haftadır randevu alamıyorum cunku yok son haftalarımdayım napmam gerekıyor bunun ıcın doktor nst ye gut dedı ama randevu olmadanda almazlar napcagımı sasırdım varmı bılgısı olan yada byle bısey yasayan