Bstg 34 haftalığım şu an da kızlar. Rahim ağzı uzunluğuna 26mm dedi doktor. Baskı yapıyor biraz dedi baş aşağı pozisyonda. Son haftalarda rahim ağzı kısalığı olanlar kaçıncı haftada Doğum yaptınız yazar misiniz?
Merve5561 Bstg 34 haftada gayet iyi uzunluk bence benim dr 33 ten sonra ölçmüyorum bile kısalması normal demişti ki benim 33.haftada 10 mmydi 39+4 te doğum yaptım
Merve5561 Bstg zaten kullanıyordum 26.haftadan beri vardı kısalık 26.haftada 26 mmydi hep yattım progestan ve adalat kullanıyordum 35.haftada kestik ilaçları
Arsima4 -Papatya33 dikkatli olmanızı öneririm. Ağır kaldırmayın yorulmayın uzun süre ayakta kalmayın.
-Papatya33 Arsima4 çarşamba gidicem doktora bir sorayım olmazsa. İçime kurt düştü. Sizde agrı filan mı vardı
Arsima4 -Papatya33 sızlama gibi oluyordu kasıklarda enfeksiyondan şüphelendi fitil verdi ve geçti. Bi de bebek hep kasiliyordu kaskatı oluyordu onun içinde adalat verdi