bende şu an 37 deyim benimkininde kafası asagı dogru ama dogum yolunda degıl. Zaten girdikten sonra doguyor. Yani girmesi lazım degıl🙂 3 haftası var daha gönlünü refah tut🙂 Doktorun sezaryan taraftarı olabilir.. Eğer normal dogum olmasını istiyorsan kararlı olman gerekebilir🙂