Bende normalde özele gidiyorum ama daha özele günüm vardı bu ara kasıklarım ağrıyor bi görüneyim dedim gelmez olaydım bi kere zaten tövbe etmiştim, 7. Haftamda gittim kalp atışı falan yok dedi aynı gün sinirlendim özele gittim çok şükür kalbini duyduk bebeği gördük,ama hadi dedim başka doktora gideyim ama hepsi aynı demek ki…