Günaydın hanımlar .26+3 haftalık gebeyim.Geçer diye bekledim ama Bir haftadır ayaklarımda müthiş uyuşma var yürüdüğümde.Karincalaniyor toparlayamiycam sanıyorum ayağa kalkarken.Yuruyunce güç kaybı var..aşırı bir kilo almadım 4 kg aldım sadece..böyle olan var mi