kızlar ikinci gebeliğim ilkinde nisa hastanesinde dogum yapmıştım memnun kaldım ama simdi eşleri içeriye almıyorlarmış 200 lira para vereceğim ve eşimin benim ile birlikte girememesi bana gore haksızlık ve o yüzden tercih etmeyeceğim aslında cam ve sakura karşımda yani bizim evden gözüküyor o kadar yakin ama pek iyi yorumlar gormedim sizler avrupa yakasinda hangi hastaneleri ve hangi doktorları tercih ediyorsunuz muayene ucretleri ne kadar