Kuzucukumsu Merhabalar 37. Haftadayım ayaklarım çok kaşıniyor zaten şişlerdi bi de kaşıntı çıktı sivrisinek ısırığı mi yoksa başka bi şey mi emin olamadım sizce nedir [url=https://www.hizliresim.com/prc7cun][img]https://i.hizliresim.com/prc7cun.jpeg[/img][/url]
Hilal-95 Kuzucukumsu benim tam 23 yerimi emişler geçen saydım bence sivridir çok fazla varlar🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Kuzucukumsu Hilal-95 ay evet sivrisinekler bu yıl çok fena belediye ilaçladığı halde.. sinir bozucu bi şekilde kaşınıyor bir de 😢 emin de olamadım ya başka bi şeyse diye ayaklar da şiş zaten of of
Hilal-95 Kuzucukumsu geçmiş olsun bişeyde fayda etmıyor kremde sürmyeme korktum ben kaşınıp duruyorum heryerim şiş bnmde 🤦🏻♀️