Kızlar merhaba, 34. Haftada doktora gittim ve bebeğim hala ters pozisyondaydı kafası resmen midemin orada, zaten orası taş gibi. Çok hareketli gğn içerisinde maşallah, sizce döner mi doktor nolur nolmaz diye 40. Haftaya sezeryan tarihi verdi son güne kadar bekleyeyim dedi.. Sizce döner mi, ya da önerdiğiniz bir yöntem vs var mı