Syrnn Devlet hamileleri analık hakkından yararlandırıyor. Ben kendim esnafım bağkur borcum var kadın doğum bölümünde kuruş ödemiyorum. Geçen sene doğum yaptım 3 gün hastanede yattım tek kuruş ödemedim. Doğumdan sonraki 8 hafta da yine bu haktan yararlanıyorsunuz. Daha sonra gittiğiniz muayeneler için 7 tl ödüyorsunuz o kadar