Iremguler Gebelikte kovit aşısı olan var mı? Benim doktorum doguma kadar olmamı tavsiye etmedi ben olmadım. Sizin doktorlariniz ne diyor siz ne yaptınız? 🤨
Yavrucuk07 Iremguler bende yaptirmayacam aşıyı, doktorum olabilirsin dedi,ama hamileler üzerinde bir çalışma yapılmamış dedi, oyuzden belki doğumdan sonra yaptırırım
EceZ Iremguler bana ol dedi ama bende olmadım olmayı düşünmüyorum maksimum dikkat etmeye çalışıyorum 😔 10 ay çnce kovit geçirmiştim antikoruma güveniyorum biraz 😅