BetlTekdemirGm Arkadaşlar aranızda epidural anestezi(ağrısız doğum) olan varmı ? Bide ben diyarbakırda yaşıyorum ama burda bakıyorum sanırım yok. yapanlar detay verebilirler mi??
Merve12 BetlTekdemirGm arkadasım öyle yaptı banada tavsiye ediyor, hiç hissetmedim ne oldu bitti dedi, acısız ağrısız çok kolay bir doğumdu dedi