Yaseminsg Kızlar ebe kasılmadan dolayı doğumu başlatır adaçayı önermiyoruz diyor ama 38+2 deyim erken doğumluk bir durumum kalmadı artık içsem olur mu ki siz bu yoluda denediniz mi? Bazen hiç doğurmcam gibi geliyor 😀
Yavrucuk07 Yaseminsg 😀korkma ya ,şöyle düşün bir günde hersey olup bitecek ve sen yavruna kavusacan 🙂ondan sonra artık kucağında olacak istediğin kadar öpüp koklayacan mis kokusunu.