cennetkokulum_ 3 aydan sonra genelde multivitamine geçiyorlar. Ama imom devletin verdiği gibi sadece folik asit olmadığı için sizin almanız gereken vitaminler de içinde var.
Ya böyle dışarıdan 100 liraya vitamin kullanacaksınız ya da her gün bu vitaminleri almak için yeterli besleneceksiniz. Ceviz badem fındık vs bunlar da zaten pahalı şeyler.
devletin karşıladıkları maalesef düz folik asit vs. İmom ve benzerleri kompleks içerik. Bence fedakarlık yapın ve kullanın.