Merhaba tansiyonum 15/8 olduğu icin günde 3 kez alfamete başladım 4 gün önce. İlaca baslamamin ertesi günü etkisi hissedilmişti 12-13-14 araliginda gidip geliyordum. 2-3 gün iyi gitti ama bugün yine yüksek çıkıyor değerlerim. Alfamet ne kadar ise yarıyor ya da ilacı kullandıktan ne kadar sonra değeriniz dusuyor? Etkisini gören varsa paylaşırsa sevinirim 🙏