SeribanZiver 3 gündür covid testim pozitif cıktı ve bebeğimin hareketlerinde de azalma hissediyorum yaşayan varsa yardımcı olabilir mi ciddi endişelerim var kontrole de gidemiyorum bazen bebeğim ben burdayım diyor ama iyi midir acaba😒
Mom654 SeribanZiver geçmiş olsun bol bol sıvı al c vitamini kullan ve mutlaka kadın doğum doktoruna bildir çünkü pıhtılaşma için önlem alıyorlar
ahaagul SeribanZiver ben de 19. Haftadayım ve 5 gündür pozitif olduğunu öğrendim korkmayın ve büyük ihtimalle size ilaç vermemişlerdir covid için bebeğe zarar verebilir diye bana vermediler çünkü sadece parol kullanabilirsin dedi. Ve inanin bebeklerimiz bizden gücünü aliyor siz güçlü olun yeter ki bugünleri de atlatirsiniz yavrunuzla Allah şifa versin 💜
SeribanZiver Pıhtılaşma iğnesi kullanıyorum gebeliğin başından beri hergün göbekten yapıyorum pıhtılaşma riski olmaz heralde doktorumla görüştüm o da sadece bol sıvı ve vitamin dedi ama bilmiyprum korkuyorum