Beni tanıyan varmıdır bilmiyorum çok uzun zamandır burdayım en son Mart’ta 4. Bebeğimi kaybettim kürtaj oldum korunuyorduk bu ay tedaviye başlayacaktık adetn 3. Günü gidecektim klomen vs tedavi serüveni baslayacakt ama adetim gelmedi gecikti bende gelsin olayimda gideyim hemen diye bekliyorm günlerdir bugün adet söktürücu kür icecektim ama içimdeki ses herşey Allah’tan o isterse olur korunuyor da olsan bı test yap dedi ve yaptım anında kop koyu çift çizgi hemde kıp kırmızı göz yaşlarıyla doktoru aradım muayeneye gidecem hemen dua edin nolur yavrum bu sefer kucağıma alabileyim korkuyla sevinci aynı anda yaşıyorum ,🥰🥰