Kuzucukumsu Tubis2021 ben de ordan kapı süsüyle mum siparişi verdim. Çikolataları pahalı geldi. Henüz sipariş vermedim o da pleksi ile olsun istiyorum. Siz çikolataları nerden söylediniz acaba
Tubis2021 Kuzucukumsu internette ayskurabiye diye bi site var oradan söyledim 30 tane çikolata ((Pelitören alıyormuş ) baskılı ve kutulu 90 TL idi, hediyelik pleksiyi de başka yerden aldım 30 tanesi 90 TL. Çikolata ve pleksileri çok pahalı