pitircikannesii bebekannesii Sıcakların etkisi ve bebeklerimiz büyüyor onun etkisi o yorgunluk☺️ İnşallah güzel çıkar sonuçlarınız ama internetten çok bakmayın her şeye boş bilen maalesef çok kafanız karışmasın doktorunuz ne derse ona uyun 🌺
bebekannesii pitircikannesii Çok haklısınız internetten bakmamak lazım. İlk gebelik olunca tecrübesizlikten herseyden endişeleniyor insan. İyi dilekleriniz için teşekkürler. İnsallah hepimizin hamileliği güzel geçer sağlıkla kucağımıza aliriz bebeklerimizi😊
pitircikannesii bebekannesii Bakmayın sakın benden size tavsiye ben o hatayı geçen sene yaptım okuduğum olumsuz yorumu düşün düşün hepsini yaşadım.En iyi doktor kendinizin doktoru.İnşallah bebişler güzelce sağ sağlim doğar 🙏🏻 İyi günler
PerinU bebekannesii bende ilk başta sabah aç karnına içiyordum ama doktorum hayır kahvaltını yap öyle iç ah bu eczacı yardımcıları yanlış söylüyorlar dedi 🤷🏻♀️ Ben artık hep tok karnına içiyorum
Egekusumm Ben de aynı ilacı içiyorum sabah ve akşam aç karnına doktor ve eczacı o şekilde tavsiye etmişti. Merak etmeyin sorun olmaz.
Kvsraykt bebekannesii süt ürünlerinden uzak saatlerde almak en doğrusu gerisi size kalmış c vitaminiyle almak