Kızlar selam 😊 benim 22 temmuzda 5.gün 2 adet embriyo transferi yapıldı. Transferin 12.günü beta 577, 14.günü beta 1688 çıktı. Doktorum tekrar kan testi istemedi. 17 ağustosta ultrason randevüsü verdi. Şimdi tüp bebekte 5.gün embriyosunda gebelik nasıl hesaplanıyor acaba 🙈 İnternetten baktığımda bugün için 5+2 gibi görünüyor. Doktorun çağırdığı gün sanırım 6+3 olacak. O zaman hem keseyi görüp hem kalp atışını duyar mıyız acaba 🥰 birde bu değerlere göre ikiz olma ihtimali var mı sizce. 🙈🥰 çok heyecanlıyım. 🙏 Günler geçmek bilmiyor 🥰🙈