Güzel anneler günaydınn🌸dün hastane çantımı hazırladım sonunda farkettim ki 10 lu hastane çıkışında tulum yok bu zamana kadarda bebeğe sadece bir tulum almışım. Şimdi sorum şu hemşireler alt üst takım mı giydiyor ilk yoksa tulum gereklimi hastane için ? Hastanede tulum daha mı rahat göbek bağı için filan ona göre bugün kontrole giderken alıcam