Merhaba anneler 30.haftalık ikizlere gebeyim son 2 haftadır karnimda sertleşme oluyor bebisler bir yere doğru toplanıyor nefesim kesilir gibi oluyorum ama son bir haftadirda bu sertleşme çoğaldı şimdide 5 gundur belim ağırlıyor ara ara rahmimin üstünde sancı gelip gidiyor ve dünden beride kasıktan sol ayağıma doğru ağrı hisetim 2 3 kez sizce bu haftalar normal mi bu ağrılar