merri07 Merhaba güzel anneler, gebelik şekerinizi evde ölçtüğünüzde ne zamanları ölçüyorsunuz? Günde kaç defa ölçüyorsunuz? Yemekten önce mi, yemekten kaç saat sonra? Ve en önemlisi normal değerler kaç olmalı?
gamzosgamzos merri07 ilk hamileligimde sekerim vardı günde 6 kere sabah ac tok öğle ac tok aksam ac tok ölçüyordum tokluğu ağzıma ilk attigim lokmadan 1 saat sonra ölçüyordum doktorumum istediği rakamlar açlık 90 altı tokluk 140 altıydı
Minenur1 merri07 aç karnına ölçüyorsun canım yemek yiyorsun 1aaat sonra tokluk olarak ölçüyorsun açlık 95den küçük tokluk da 140dan küçük olması gerekmektedir.