Merhaba bende 32-37 arası çalışır almıştım, şuan 38. Haftadayım. 32-37 arası çalışırken 1 haftasında rapor kullandım biraz araştırdım rapor alınan hafta izin süresine eklenmiyor devretmiyor diye okudum. 170 hattını arayıp sordum onlarda raporlu olsanız bile çalıltığınız süre olarak görünür devreder dedi 🤔 birde ben kadın Doğum doktorumdan almadım rapor başka bir rahatsızlığım için başka bölümden almıştım