MMmommy o zaman epilatör mantıklı. Ben braun marka şarjlı kullandım üniversitedeyken, su altında falan alma yapıyor başlığı yıkanıyor cımbızlarının arasında masaj topları var. sonra lazere gittim sonra da ıpl aldım uzundur kullanmıyorum öylece duruyor ama kullandığım zamanlar memnundum. yalnız epilatörler batık yapabiliyor onu söyleyeyim. Benimkinde peeling başlıkları da vardı onu hiç kullanmadım, batığı engellemek için kullanılıyor