Gulgulecc Günaydın anneler 🌸 biraz sohbet edelim. Bebişlerinize cinsiyetini ne kaç haftaliksiniz ve isimleri ne😀🤗🍀 Bizim erkek (23+4)ismini GÖKTÜRK düşünüyorum hayırlısı ile 🍀
ege_ayaz_mom Gulgulecc 20+6 olduk bebeğimin cinsiyeti kız ve annemin adını Hatice koymayı düşünüyoruz 😍🥰
Elif_Eda Gulgulecc 31+4 Annesininnn çiçeğiii 😆🌸ELİF EDA olucak inşaAllah canımm..Rabbim cümleten sağ salim kucağımıza almayı nasip eylesin inşaAllah 😊
Deletedmom23234 Gulgulecc Bizde 36 haftalığız ismi umut olucaaak yani ben onu mumut diye seviyorum ama çocuğun ismi inşallah öyle kalmaz shshha😁😁
Deletedmom23234 Gulgulecc Düşünsene ismini yazdırırken kağıda mumut yazıyormuşum shhssjsh 😁😁 kimlikte de adı öyle kalıyormuş
Umay21 Gulgulecc rabbim sağlıkla kucağınızı almayı nasip etsin canım 27+3 olduk kızım olacak nasip olursa Umay koymayı düşünüyoruz ☺️
Deletedmom23234 Gulgulecc Bilmiyorum sağım solum belli olmuyor sjsjsj🤣🤣 bu arada oğluşunun ismi de çok güzel ❤️