Likapaa ilk gittiğim 57 cıktı oda bozuk dedi neyse dedim sonra kahvaltı yaptım üstüne çikolata yedim bi ton başka köyün sağlık ocağına gittim 140 çıktı ikincisine baktıramadım sıcak bide uzak o yüzden uğraşmadım istanbula gidicem haftaya o zaman güzelce baktırcam yengemin var yanıma alıp günde 5 kere baktırcam vallah köyde yaşamak çok zor ya istanbuldan geldim buraya hayat yok