Momof2child Acaba yemeyip icmedim icinmi diyorum.Goguslerde bosaldi Emziriyorum amma.bu aralar baya stres yasadim.Bisey olurmu ki diyorum.1hafta once randevum vardi hersey yolundaydi.Gobegim hic cikmiyorum ilk gebeligim dede gobek Cok sora ciktiydi.fakat simdi tesirginim
FusunF Momof2child bu haftalarda göbek olmazmış ki Zaten bende 13 hafta benim çok var ama o gazmış doktor dedi cnku ben hamile değilken 0 göbek vardı biraz çıkınca ben hamile göbeği sandım ama erkenmiş 🤷🏼♀️
Tugce1803 Momof2child anaaa🙈Sen birinciyi doğurdun da ikinciye mi hamilesin🤭Hem 11.haftada karın çıkmaz 20 li haftaları geçmen lazım
gokcekocyigit07 Bu haftalarda olsa olsa gaz göbeği olur zaten daha çok erken, her gebelik de aynı değil ayrıca, bence boşuna takıyorsunuz 😉
Bir_tospik_beklerken Benimde yoktu 25te çok hafif çıkmaya başladı şimdide 30 oldum bol bişey giysem asla belli olmuyor
Eminos123 Momof2child 11 haftalikken gobek ciksa son haftalarda davul gibi olunurdu 20 den sonra cikar gobek
Mom3834 Momof2child ben 20. Haftadayım dünden önce göbeğim çıkmıştı çok mutlu oldum, bugün baktım yine yok yine dümdüzüm 🙈 o haftalar cok erkenn 😋