Elif_Eda nvn-mutlu Aklımda kalmaz orasıı ayrıı meseledeee 😁😁😁 Ay valla canım canını çektirdiysem kusuruma bakma al hemen yap sende valla içim bir tuhaf oldu şimdi
nvn-mutlu Elif_Eda yok be canım sanki zor değil ya çok istersem yaparım 🥰 çok şükür aşermem yada çok birşey istemem olmadı
Deletedmom23234 nvn-mutlu Çok guzeeelll sürekli elini ayağını yakalıyorum sjsjs çok tatlı 😁😁 kaçıyor ama sjajaj onun dışında arada yalancı sancılar oluyo hatta dün tamam doğuruyorum dedim 5 dakika sonra geçti 😁
nvn-mutlu Deletedmom23234 Allah’ımın minik mucizeleri ❤️ çok güzel duygular gerçekten Allah’ım isteyen kıymetini bilecek olan herkese nasip etsin inşallah🤲 normal doğum mu olucak canım
Aysobaciniz isimsiz1i ee tabi şimdi istanbul varkeeen Allahın köyünde ne harcıcan 😂 pra sana kalcak işte güzel birkim olur 🤭
isimsiz1i Aysobaciniz sorma ya bide demiyolar mi köyde yaşamak çok güzel 😂😂 cıldırıyorum vallah çok zorlanıyorum😂😂 dışarı çıkamıyom kaşınıyorum buranın havası cok kuru burnum tıkalı geldiğimden beri dudağım kuru😂😂
Aysobaciniz nvn-mutlu yaa 😍 neresinden 🤭 ben istanbulda okudum çok severim orayı 🥰 çok özlemişim yaa 😒 aah aaah anılarım depreşti 😒🙁
Deletedmom23234 nvn-mutlu Yok 😩 sezaryen olucak sanırsam çünkü bebek hala ters, birde bende Akdeniz anemisi var. Birde kalbimde sıkıntı var 🤕🤒🤧 aman sağlıkla gelsin de normal sezaryen farketmiyor 🥰
Aysobaciniz isimsiz1i yaaa istanbul nemine alışmışsın kuru gelir insana 😂 o değilde internetten bişey sipariş etsen geliyo mu çok merak ettim 😂 nerden esti bende bilmiyorum 😂🙈
nvn-mutlu Deletedmom23234 benimde sezeryan olucak geçen kasım ayında açık miyom ameliyatı olmuştum o yüzden mecburi sezeryan aman yavrunu sağ salim sağlıkla kucağına al da inşallah canım o zaman tüm stres biter ❤️
isimsiz1i Aysobaciniz bu köye gelmiyorda eşimin çalıştığı yere geliyor karakola😂😂😂 yada bizim eve yoluom İstanbula😂😂😂
Minnakkkk nvn-mutlu artık kavusma gunu olsun istiyorum ama tık yok 😍😍😍 40+2 yim cok inatcı cıktı benim oğlan
Aysobaciniz Minnakkkk erkek bebekleri geç geliyor dedilerde doğruymuş 🙁 Allah yardımcın olsun nasıl dayanıyorsun şimdiden dayanamıyorum 😒
Aysobaciniz nvn-mutlu aaa gitmelisin sahilde çınarın dibinde denizin kenarında karşıda köprüü mis gibi deniz havası martı sesleri yanına çay birde simidini aldın mı mis mis kesinlikle tavsiye ederim ilk fırsatta gidin 🥰
nvn-mutlu Deletedmom23234 çok sağol canım ❤️ seninde güzel doğum hikayeni bekliyoruz hayırlısı ile o zaman 🥰