rf17 evet gerçekten emzirirken daha çok acıkıyorsun iştahın artıyor ama bir yandan da emzirdikçe veriyorsun da kiloları. Bana öyle olmuştu pek iştahlı biri değilimdir evde elimde ekmek arası yapıp geziyordum kahvaltıdan sonra😄 😄Annem nasıl mutlu oluyordu iştahım açıldı diye. Ama bir yandan da sık sık emzirmek aşırı ter attırıyor. Daha 15 gün olmadan eski kilomdaydım ben.