Beyzan evet bide çok korkuyorum diye postlar açılması bana anlamsız geliyor çünkü insancıkların üstüne çok geliyolar. Şöyle olcak böyle olcak söyle kesicekler şöyle dikecekler daha bissuuru şey. Bir insan yaşamadan kendini nasıl o doğumlarla kıyaslar aklım almıyor. Ben artık doğurmak istiyorum gülüyorlar bana doğururken görürsün diye çatı muayenesi oluyorum ay biraz acıyo mu ne ya diye kahkaha attıydım hemşire buna nasıl gülüyorsun diyo napim ağlayıp doktora tekme mi atayım diyorum suratıma bakıyo yani olayları vahsilestirmenin bir anlamı yok