Merhaba kızlar. Bu ay ilk defa ovülasyon testi kullandım.Benim son adet tarihim 6 temmuz. Döngüm 30 gün. Bu ay yumurtlamayı 1 ağustosta gördüm. Adetim gecikti.gebelikte görünmüyor. Ovülasyon testi yapmaya devam etmeli miyim yoksa adet olana kadar beklemeli miyim?