Günaydın bende 1 Kasım 2020 de 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle ölü doğum yaptım, zorunlu sezaryen oldum, 2 ay sonra hamile kaldım, kısmetse bu kızım için en geç Ekim 5 dedi doktorum, riske atmayız 36 dan itibaren her an gün veririz dedi, yani daha diğerine 1 yıl olmadan nasip olursa bu kızımızı kucağımıza alacağız, benim çok şükür hiç korkum yok, doktorum da gayet olumlu, tabi senin durumun farklı benden ama, çok fazla var bebeği küçükken doğum yapan korkma, Allah büyük 🤲