Yalnız düşük tansiyon sorunum var geceden beri bir şey yiyip içmedim ameliyat olacağı için ama ameliyata giderken en azından su içsem bir zararı olur mu? Hastane 1.5 saatlik uzaklıkta. Giderken ve beklerken tansiyonum düşer bayılır kalırım diye korkuyorum. Bana ve bebeğime dua bekliyorum inşallah herkesle beraber sağ Salim kucağıma alabilirim. 💕