Sali3 vakit kaybetmeden gitmelisiniz. Umarım gitmişsinizdir ve iyisinizdir. Haftanız büyük olduğu için bebeğin suyu da olabilir çünkü. Gelmeye devam ediyor diye belirtmişsiniz. Araştırırsanız eğer ilerki haftalarda bebeğin suyu kahverengi ya da yeşilli de gelebiliyor. Sağlıcakla doğmasını dilerim. 🌼