Busraozzz Son postumda paylaşmıştım suyum geldi galiba tam olarak bilmiyorum suanda belimde ağrılar var yarın kötrülum var beklemeliyim yoksa hastaneye gidiyim mi
Elif5361 Busraozzz Sanırsam benimde nişanım geldi 😁geliyor oğlum 😁😁😁şuan sancım düzensiz 10 da randevum var bakalım ne olcek😂
VeraVrea Busraozzz su gelince beklenmez duş alıp hastaneye geçilmeli enfeksiyon riski doğar cünkü. Sancı olsaydı sıklaşmasını beklerdiniz ama ilk su geldiyse derhal hastane
Busraozzz eaktr su olduğuna emin değilim ilk gebeliğim wvcye girdim küçük abdestimi yaptım sonra iç çamasırımı çektim sıcak birşeey hissettim sevindim dedim herhalde nişan geldi sonra baktım kacırma gibi ıslan mış
Eylem_kaya07 Şu olduğuna eminseniz durmayın benim de önceki gün sancım çoktu Doktor şüphelendiğin bir durum olduğunda durma gel dedi
Busraozzz Eylem_kaya07 su olduğuna emin değilim WC’ye girdim daha sonra iç çamaşırımı çektim sıcak birşey hissettim baktım iç çamaşırım kaçırma gibi ıslanmış
burcu1225 Busraozzz birazdaha bekle sancılarını bak benim suyum geldımde musluktan akar gibiydi tutamıyorsun zaten kople ıslandım herkezınkı bir degil
VeraVrea Busraozzz bir litre kadar oldugu için farkedersiniz aslında patladıysa eğer sızıyorsa da akarken idrar tutmak için genitali sıkıştırın kaslarınızı eğer su durmuyorsa idrar kaçırma değil amniyotik sıvı sızıyordur
Busraozzz Ysmmmnn bi duşa gidicem şimdi eğer agrım devam ederse gitsem birşey olurmu evde tekim eşim gece vardiyasında çalışıyor onuda paniklendirmek istemiyıem
Busraozzz Eylem_kaya07 geldim çatı muanesi yapıldı çokta korkunç değilmiş 😂🙈 ama enfeksiyon varmış suan nst çekiliyor
Eylem_kaya07 Busraozzz bende dün çatı muayenesi oldum çok korkunç değildi 😂 güzel haberlerini bekliyorum haber ver bana
Busraozzz Ysmmmnn bana birşsey demedi ebe siz nsteye çıkın ben doktorunuza bilgi vericem dedi enfeksiyonun az çok olup olmadığı da söylemedi ama enfeksiyonuz var baya dedi düzelmezmi
Busraozzz Eylem_kaya07 inşallah dua edin aynen biraz canım acıdı ama kendimi kastım biliyorum sonra serbest bıraktım sıkıntı yoktu rahat geçti