Korsede ne tercih ettiniz acaba ve doğum sonrası çatlak kremi kullanıp memnun kalanlar marka öğrebilir miyim. 44 kg ile hamile kaldım şuan 33+1 de 53 kıloyum. Çatlak henüz olmadı ama sadece hindistan cevizi yağı kullandım ne tavsiye edersiniz korse ve kremde