sukranipek Kızlar her Doğumu başlayanın ila asiri ağrısı mı oluyor nst sancı var dedi dogum dedi o kadar ahım şahım bir ağrım yok şuan sadece kasık ağrısı git gel oluyor
Milkshakee sukranipek Bence oluyordur ağrı ufak ağrı olsa hepimiz dayaniriz. 30+2 gebeyim geçen yalancı sancı girdi yeminle dayanamadım çok şiddetliydi. Dayanabilecek derece ise zaten anlarsın sen dinlenince geçer.
sukranipek Milkshakee benimde yalancı sancilarimda baya oluyordu sabah ya baya vardı kasık ağrsndan sol tarafıma yatamiodum doktor doğumun başlamış dedi bide bebek baya sert hic yumuşamdı bütün gün
Milkshakee sukranipek sancinin şiddeti biraz daha artarsa öyle git derim tekrar. Şimdi gidersen birdaha gonderirlerse 2 iş yapmış olma😊
sukranipek Milkshakee kız yok bana yatış verdiler ben geldim eve ağrımı evde çekerim dedim dedi sabahtan gel yatisini tap o zmn😂😂 milletin kovuyor ben kaçtım
sukranipek Milkshakee çok şükür arada git gel yapior o kadar ama uyuyamiom bir iki saat uyusaydım uyku tutmuyor
Milkshakee sukranipek aynen o da zor ama heyecandandir birazda arkadaşın dediği gibi 😊 Sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah 🙏
sukranipek Mavimsihanim Amjn Rabbım tüm hamilelere yardmci olsun bir avazda kurtasin sağlıkla bebeklerimizi kucağmza almayı nasip etsin🥰🌸
Mavimsihanim sukranipek Amin amin inşallah sabahın seher vakitlerinde böyle dualarda buluşmak ne güzel 🌸