Gerçekten hamilelik eşittir eklem/kas ağrıları, mide yanması, kasık sancılarından ibaret 🤦🏼♀️ dün akşam 6dan beri göğüs kafesim inanılmaz batıyor ağrıyor sızlıyor geçmek bilmiyor. Gaviscon içtim nafile, bal yedim bir tatlı kaşığı çok az hafifletti. Öyle uyumuşum derken saat 3 ve ben batma acı ile uyandım. Dayanamayıp artık parol içtim. Bekliyorum geçmesini 🤦🏼♀️ Rabbim evlatlarımızı korusun. Mide yanması için de gaviscon rahatlatıyordu beni ama bu batma olayında sıfır etki etti. Bilgin olsun seninde