Basaksrngl asyahumam kız bende yuruyom egzersiz yapiyom yetmiyo temizlik yemek bugün inan bahçeye gidip domates biber bile topladım yeni başlamış bizim acikligimiz öyle dendi 😂
Basaksrngl depsizoo ya kiyamam ama doğum sancısı kaçmaz bence canım yalancıdır yada duzensizdir takip et
depsizoo Basaksrngl takip edip gittim ve yalancı sancı değildi kendim söylemiyorum bunu doktor söylüyo
elayaz_ Beni 3 gün önce vajinada ve belde ağrı 3 cm açıklık var diye hastahaneye yatırdılar inatla doğmuyor nst de sancılar çok düzensiz burdaki doğum yapanların stresinden sancım kaçıyormu napıyor bilemedim açılmada ilerlemiyor kalakaldım buralarda 😑
sukranipek Zezz bende herseyddn önce bebeğin sağlığını istyorum valla hepimiz de istyoruz da normal doğum olur diye hep hayal ettim ben
sukranipek Zezz bende sezryandan birazdan gidcez haztnye bakalım bebek hala tersse belki sezeryanda alırlar